ZDALNE NAUCZANIE

Zdalne nauczanie- kl. 3b – Fantastyczne dzieła natury

https://view.genial.ly/5ed005b76a01c811e66ea788/interactive-image-fantastyczne-dziela-natury-czesc-2-zdalne-nauczanie-kl-3b-jolanta-krepec


Nauczanie zdalne -Religia

Rok świętego Jana Pawła II- jego setne urodziny przeżywane zdalnie.

Jan Paweł II był pierwszym papieżem czytającym bez okularów. Był również pierwszym papieżem noszącym zegarek na rękę. Poza tym Karol Wojtyła był również pierwszym papieżem jeżdżącym na nartach, uprawiającym wspinaczkę górską, pływającym kajakiem.

Podczas lekcji uczyliśmy się gry na klawiszach- 100 lat dla wyjątkowego, bo Świętego Jubilata Jana Pawła Wielkiego. Naciskając klawisz rozwiązywaliśmy zadanie i w ten sposób stworzyliśmy wyjątkowy…. TORT.

A tak go wykonaliśmy……


Nauczanie zdalne kl. 3b

https://view.genial.ly/5ec5951c44a3220d970600e9/interactive-image-fantastyczne-dziela-architektury-zdalne-nauczanie-kl-3b-jolanta-krepec

https://view.genial.ly/5ec3e4ca2ce9760cedb54f2b/interactive-image-w-swiecie-mitow-na-podstawie-puszki-pandorazdalne-nauczanie-kl-3-b-jolanta-krepec


Konsultacje grupowe dla uczniów klas 8

Od 25 maja 2020 rozpoczynają się konsultacje grupowe dla uczniów klas 8. W załączniku do pobrania harmonogram konsultacji oraz zgoda rodziców i oświadczenie o stanie zdrowia (zał.4).



Fizyka wokół nas – fotografie uczniów



Nasz udział w Światowym Dniu Książki i Praw Autorskich – prace zdalne uczniów

23 kwietnia obchodzony był Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich. Święto to, organizowane przez UNESCO od 1995 roku, ma na celu promocję czytelnictwa i edytorstwa. W czasach, gdy większość szkół na całym świecie jest zamknięta, a ludzie pozostają w domach, moc książek powinna być wykorzystywana do walki z izolacją, wzmacniania więzi, poszerzania horyzontów i rozwijania kreatywności. Czytając i obchodząc Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich, możemy otworzyć się na innych pomimo dystansu i podróżować dzięki wyobraźni.Uczniowie klasy II C aktywnie włączyli się w obchody Święta Książki: wykonali, wypełnili treścią i rysunkami swoje pierwsze książeczki, jak również promowali czytelnictwo poprzez czytanie fragmentów ulubionych książek i recytację wierszy. Próby literackie wypadły znakomicie, dzieci zaskakiwały pomysłowością i bujną wyobraźnią, powstały małe dzieła o przyjaźni – „Inka”, o zwierzętach – „Mój piesek i ja”, „Zakochane pszczółki”, „Pies, który zgubił się w lesie”, bajki – „Bajka o królu Wirusie”, „Masza i niedźwiedź”, a nawet utwory z dreszczykiem  – „Dziennik złodzieja” czy świetnie napisana „Złota Księga Minecraft”.Bardzo cieszą zaangażowanie, zapał i chęci do twórczej pracy moich uczniów, widzę, jak w nowej rzeczywistości pracy zdalnej, często stając przed kamerką, są otwarci, odważni i  kreatywni. 
Poniżej przykłady pracy zdalnej uczniów klasy II C promującej czytelnictwo i twórczość literacką. 

Opracowała: Małgorzata Szymańska  


Uczeń kl.3 na lekcji informatyki wykonał plakat, z wykorzystaniem aplikacji Pages, zapraszający do naszego Muzeum bursztynu w Kołobrzegu.  W dobie zdalnego nauczania, wykorzystanie aplikacji iPada niesamowicie nam ułatwiają edukację. 





Doradztwo zawodowe


Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne



Klasa II C pozdrawia

Pomysły na zabawę bez telewizora


Edukacja czytelnicza i medialnaPrezentacje: Hejt i Fake News 


Praca zdalna – Jak wykonać palmę wielkanocną?
Oto profesjonalna instrukcja  Zosi Iwanowskiej  z klasy 2c. Brawo Zosiu !


Nauka zdalna klas młodszych

Również uczniowie klas młodszych świetnie odnaleźli się w nowej rzeczywistości  nauki zdalnej w tym trudnym czasie pandemii. Dzieci z klasy II C pracują z podręcznikami, uzupełniają ćwiczenia, piszą w zeszytach, wysyłają filmiki z nagraniem czytania tekstu czy śpiewu piosenki, rozwiązują przygotowane quizy, testy utrwalające wiadomości i wiedzę z edukacji polonistycznej, matematycznej, oglądają prezentacje. W pracy zdalnej realizuję podstawę programową, ściśle współpracuję z nauczycielem wspomagającym.  W opisie, komentarzach prac stosuję ocenianie kształtujące, w realizacji tematów w ramach danego tygodnia – nauczanie blokowe.Wykorzystujemy różne platformy i aplikacje, między innymi: classDojo, matzoo, eduelo, learningApps, youTube, dyktanda online. Uczniowie wszystko dokumentują na platformie ClassDojo. Dzieci chętnie pracują, wysyłają na czas swoje prace, niektórzy radzą sobie już bez pomocy rodziców.Poniżej przykłady pięknych działań artystycznych uczniów: plastyczno-technicznych, czytelniczych oraz wokalnych.


Opracowała: Małgorzata Szymańska   



Zdalne nauczanie – Nauka w nowej rzeczywistości

Od kilku tygodniu pracujemy zdalnie. Wykorzystujemy różne aplikacje, platformy edukacyjne( classroom, eduelo, kahoot, quzizz, prezi, youtube, learningApps), by przekazać naszym uczniom w ciekawy, ale i dostępny sposób nowe treści. Brakuje nam kontaktu z uczniami, ale i na to znajdzie się rozwiązanie. Oto jak pięknie radzi sobie z niełatwą literaturą obowiązkową klasa 5a. Kilka muzycznych interpretacji wiersza  Juliusza Słowackiego „W pamiętniku Zofii Bobrówny” w wykonaniu Julki Kukiełki, Basi Rybki
i Alicji Czugały.

opracowała:Honorata Górska-Sęk



Zdalne nauczanie w klasie trzeciej z iPadem, które zmieniło wszystko. 

Teraz zmienia edukację,  zdaje egzamin w dobie koronawirusa.

Jak ważne jest przygotowanie uczniów w umiejętności cyfrowe od najmłodszych lat, można się przekonać w obecnym czasie. Kiedy przyszło nam realizować  proces edukacji W systemie zdalnego nauczania. Kiedy rozpoczynałam edukację w klasie pierwszej, 
a było to trzy lata temu, zamarzyłam o edukacji z iPadem. 
Tak, tak to urządzenie zmieniło wszystko. Teraz zdaje egzamin, moi uczniowie są przygotowani do pracy zdalnej. iPad inspiruje moich uczniów i pozwala doznać nowego sposobu uczenia się w sposób, jakiego nie można doświadczyć na żadnej innej pomocy edukacyjnej.
Wspaniałe aplikacje zachęcają do samodzielnej nauki w sposób interaktywny poprzez nieustanne przeszukiwanie zasobów Internetu 
i własnej biblioteki. Wraz z pojawieniem się wielodotykowych podręczników, iPad przenosi proces uczenia się na zupełnie inny poziom.

Dzisiaj każdy uczeń w mojej klasie ma komfort uczenia się bo ma urządzenie i umiejętności cyfrowe. Mieliśmy szczęście, bo mieliśmy czas na przygotowanie się do zdalnego nauczania, nie wiedząc wtedy jeszcze, że przyjdzie nam się zmierzyć z tego typu nauczaniem.





Zdalne nauczanie w czasach koronawirusa, to niezwykły sprawdzian ze znajomości umiejętności cyfrowych zarówno naszych nauczycieli jak i naszych uczniów. Praca uczniów w klasie 3b na iPadach przynosi teraz cenne rezultaty. Sprawnie poruszamy się w aplikacjach przeznaczonych dla edukacji, potrafimy zrobić zdjęcie, nagrać film, wykonać zadania testowe na różnych platformach i odesłać do super zdalnego dziennika ClassDojo. Jednym słowem zdalne nauczanie może być przyjemne.